Det är snö!

Hejsan på er!

Ska man kanske börja med att vara lite mer aktiv här på sin blogg? Haha jag skriver säkert det i varje inlägg att jag ska "försöka" skriva lite oftar osv. Det funkar kanske i två dagar sen är det över igen.
Har ni serr hur mycket snö det är idag? Så härligt! Men jag hade heldre velat att all denhär snönn ska vara över jul. Älskar när det är alldeles vitt ute på julaftons morgonen.
På tal om julafton, det är inte långt kvar nu. 9 dagar kvar till den heliga, härliga dagen! Ska vara hemma över jul, lite trist att jag inte får fira med min egen släkt men min pappas tjejs släkt är trevliga.

Just nu sitter jag i skolan och har precis skrivit ett prov, ett prov jag inte pluggat super mycket till men man får hoppas på det bästa!

Och jag kan säga att de inte gick bäst, haha. Stackars mig :/ :P

Bjuder på bild på min lilla körponny Dolika♥

När jag sov i stallet så tyckte katten om att ligga över mina ben :P

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Hästbloggen för dig!

någon som försökt raka hästen eller what's up vid bogen?

2009-12-15 @ 21:30:33
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0