Hur mycket ska man ta?

Jag vet ingenting längre..
Vad är viktigast för en kille igentligen? Gå ut på krogen me sina kompisar massa helger i rad eller vara med sin flickvän när hon vill ha en speciell helg för dom varit tillsammans i ett och ett halvt år? Vad tror ni svaret är om man frågar MIN pojvkän?

Jo man får svaret: Jag vill gå ut med mina kompisar på krogen, dricka massa öl och dansa med massa fulla brudar. Förlåt, men jag prioriterer det för dig på våran ett och havl år firande helg älskling. Och nej älskling, jag kan inte åka hem tidigt för jag kan verkligen inte åka hem själv. - NÄ, men då kan du ta me någon jävla brud hem istället o ha så jävla trevligt!

Jag vet inte riktigt va jag ska tro längre, eller vad jag vill.. Tror inte jag betyder så mycket för honom som jag trodde, eller de verkar inte som det iallafall. Många säger att han är ett svin som gör detta, men jag vet inte.. Han har ju en egen vilja och får göra precis vad han vill, men han borde faktiskt tänka till lite om han vill att jag ska vara kvar vid hans sida tycker jag. Jag har alltid funnits kvar för honom när han tabbat sig när det gäller vårat förhållande, men hur mycket ska jag ta? Ja, det är frågan som jag måste hitta svaret till.

Postat av: Mimmi

Aa ibland så undrar man verkligen hur dem tänker, iaf vissa av dem. :/

2009-12-04 @ 22:08:59
URL: http://mrsjones.blogg.se/
Postat av: Elvira

Fyfan säger jag bara! Äckel...jag är ganska förbannad över huvud taget nu, men iaf. Tolerera mindre! Även om det är svårt! <3 puss

2009-12-04 @ 22:44:28
URL: http://elvirastolk.blogg.se/
Postat av: desiree

gör det som känns rätt för dig älsko, det är bara du som vet hur du känner & ingen annan. ta diskussionen med honom och berätta vart du står och säg vad du vill ha ut av detta förhållande, jag menar, ni har varit tillsammans rätt länge, och en helg kan man skippa.

2009-12-08 @ 02:34:48
URL: http://dessu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0