länge sen jag skrev nu..

Hej på er!
Det va ett tag sen nu. Förlåt för det jag känner mig jätte jätte dum! Men jag har haft en massa annat för mig. Som i helgen har jag varit jätte mycket med lovern. På fredagen sov han hos mig till lördagen, sen åkte vi hem till honom och åt middag med hans familj och vänner till familjen, det var väldigt trevligt faktiskt. Efter det åkte vi hem till Patrik och där va de fest. Jag tog me mig Veronica, Malin och Sara dit. Vi hade de kul och lite saker hände och hahaha ja, vi ska ju inte ta de som hände.. Efter festen åkte jag och lovern hem till mig igen och sov här. Sen vaknade vi ganska tidigt idag av att Patrik skicka ett jävla cp sms "vakn?" kl halv elva, och vi ville sova ut men icke han skulle promt sms:a hela tiden. Jävla idiot (inge illa menat) haha. Jag och lovern kollade på film sen, vi bara låg och mös och det va så himla mysigt ska jag berätta! Så jävla mys! Sen åkte han hem :( Men men, lär ju träffa honom snart igen, typ på tis eller så.

Imorgon ska jag till Ersta på möte. Ett möte om andra möten. Haha fult detdär lät men mycket riktigt så är det faktiskt så. Kan inte  förklara på annat sätt. Men iaf det är ett möte om medberoende. Och det låter ju som att jag är beroende av något. Men så är det inte. Det är min mor som är narkoman och jag har ett medberoende eftersom hon är min mamma. Ja, kan förklara en annan gång när jag orkar :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0