glad alla hjärtans dag!

Hej på er!
Har precis kommit hem. Helt stel i händerna efter att ha varit ute i flera timmar typ. Va och kollade på en häst. Den va så himla liten och söt. Asså verkligen jätte liten och jätte tjock! Nästan helt platt på ryggen :P Nog pratat om det. Idag är det alla hjärtans dag. Den dagen ska man spendera tid med någon man verkligen tycker om. Tyvärr kan inte jag vara me lovern idag för hans pappa fyller år och så. Men vi umgicks igår och det va mysigt. När han gick idag så gick jag upp på mitt rum där det låg en ask med gelehjärtan till mig. Söt han är! :) Snart ska jag städa lite här hemma och sedan ska jag äta mat sen bara ligga i sängen och mysa med mig själv :) Det är ju så jävla kallt så jag ska bara ligga och värma mig.
Nä, nu ska jag börja städa. Lägger kanske upp någon bild senare :)

Mina gelehjärtan jag fick av lovern bara sådär utan att han sa något :P <3

Postat av: HANNAH

Sånt fick jag av min kille plus lite till, så fint :) gott med

2009-02-15 @ 14:59:43
URL: http://www.hannahborg.blogg.s
Postat av: mademoiselles

Mmmm geléhjärtan!

2009-02-16 @ 13:26:06
URL: http://mademoiselles.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0