Bilder är alltid kul!

Hejsan på er som har orken att läsa min blogg som uppdateras så sällan!
Förlåt för jag är så usel på att uppdatera, ska skärpa mig!
Kom precis hem från en jogging runda, och tro det eller ej men jag orkade springa hela utan att stanna en endaste gång! *applåder*
Igår var jag i stallet i Tensta. Var med Mia när hon körde Gadde, fick faktiskt köra honom helt själv på vägen hem. Haha det va roligt, körde ända in i stallet :)
Fick också veta att mitt russ Fijona åkt till Norrtälje nu. Tråkigt bara att ägaren inte hörde av sig till mig om att dom åkte.. Får se vad det blir av detdär asså.. Imorgon ska jag börja motions träna en fd travare. Ska bli riktigt skoj! Har inte ridit på fleeera månader nu känns det som.
Det är så sjukt skönt att det är bra väder!
Tråkiga var ju att det var dåligt väder när jag och Veronica var på Utö. Men men, väder kan man inte styra tyvärr.

Och nu..
Lite bilder!

Här är jag, suuuuper snygg! ;) Hahah..

-  k l i c k a   f ö r   s t ö r r e   b i l d !  -
Hästarna på utö, så himla söta!

Ja, det var det jag hade att bjuda på just nu. Men jag lovar att jag ska bättra mig på att uppdatera!
Och nu ska jag svara på alla kommentarer jag har, förlåååååt!!!! <3

Postat av: matilda

vad tycker du om rattfylleri?

vågar du vägra och sätta dig emot dem som kör rattfulla?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/june/dont-drink-and-drive.html

/matilda

2009-06-17 @ 22:38:55
URL: http://elitecyclist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0