Aloe Vera är bra för kroppen!

Tjenare bloggen och läsarna!
Hur är läget med er, är det bra? Med mig är det as bra!
Igår va jag ju på mitt första möte på Vändpunkten. Träffade massa andra "unga vuxna" som var trevliga och hade nästan samma problem som mig. Väldigt bra och jag nästan längtar tills nästa gång konstigt nog. Efter det åkte jag hem och åt och senare på kvällen åkte jag och Veronica till Café 60 och drack ett varsitt glas varm choklad. Det var himla gott! Efter att vi varit där drog vi hem till henne och jag sov där såklart. Idag kom det 2 personer från Forever ett företag som säljer produkter med Aloe Vera. Det var väldigt intressant tyckte jag. Jag köpte faktiskt ett "Aloe lips" alltså ett lypsyl med aloe vera. Än så länge tycker jag att de fått mina läppar mjukare.
Ska antagligen på ett möte om det på Onsdag att kanske hjälpa till att sälja produkter osv. Skulle bli jätte bra som ett extrajobb för mig. Men men, man får se vad som händer.

Detta är då lypsylet jag köpte idag. Klicka på bilden för att se den i större format.

Nu tänkte jag faktiskt gå och tvätta bort sminket osv så jag kan sova snart. Det är ju skola i morgon och jag är INTE taggad! Men men mina sötnosar, ni får sova så gott så hörs vi imorgon igen.

Postat av: Lisa

Ja de där lypsylet är UNDERBART och de flesta av deras saker kan man inte leva utan :) Me like!! Ha en underbar dag!!

2009-03-02 @ 07:37:50
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja de finns väl nånting som man kan dricka med? hmm.. har för mig att det smakade hemskt.. men ju mer gifter man hade i kroppen desto mer illa smakade det :(

2009-03-02 @ 16:09:30
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Charlotta

vad menar du med att dom har samma problem som mig.. ? :) du kanske inte vill säga, do what you want! :D

lepsyl, my looove :) haha, ha en bra måndag kvall! <3

2009-03-02 @ 21:32:33
URL: http://tjalottaa.blogg.se/
Postat av: Frida

jahaa, hur gick de sönder?

2009-03-03 @ 11:16:54
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0