Mitt finger!

Hejsan! :)

Nu är jag här (igen) som vanligt, som alltid.
I går va jag i stallet typ hela dagen. Först red jag sen körde jag. Allt gick super bra TILLS Dolika började testa mig?! Haha hon börjar skena lite lätt men när det gick lite saktare studsa hon med baken tillslut slog hon. Det betyder att hon sparkade, och träffade mig rätt på fingret! Ska jag vara ärlig så tror jag att jag fick en spricka, men men. Glad för att det inte vart värre!
På kvällen så drog jag och Palle till blå, drack lite, träffade kompisar jag inte träffat på super länge. Haha träffade loverns kompis som va me oss på krogen förra helgen då min kompis fyllde år. Nä, de va riktigt kul.

Ja, mitt finger va inte allt för snyggt igår.
Snart ska jag börja göra mig i ordning för kvällens Halloween fest i Kungsängen! Jo jag vet, det är sjukt långt för mig att åka, men.. Någon gång måste man åka långt =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0