*mummel*

Hejsan!

Just nu ligger jag i sängen. Jag väntar på att klockan ska bli sju så jag kan palla mig ner till tvättstugan och tvätta min tvätt. Kommer ta hela kvällen, men det är sånt man får ta. Man måste ju ha rena kläder!

Haha, måste bara berätta en rolig sak!!
Igår sov Lovern här, och han somnade innan mig så jag passade på att retas.
Ni vet att precis innan man somnar är man kontaktbar och kan säga skumma saker.. Haha ja han sa väldigt konstiga saker som:
Lovern - Du använder mig.
Jag - Vaaa?
Lovern - Ja, du använder mig.
Jag - Vadå använder?
Lovern - Dom har med sig badbyxor *mummel*
Jag - ... HAHAHAH!
Haha fyfan va jag skrattade sen efter det så frågade jag honom massa saker innan han somna bara för att se om han skulle säga nå kul igen. Yees, det gjorde han också!
Lovern - Jobbigt att du frågar massa frågor...
Jag - Tycker du?
Lovern - Jaaa... *mummel*
Jag - Vart kommer frågorna ifårn?
Lovern - Jag vet inte..
Jag - Jooo, vem ställer dom?
Lovern - Jag vet inte.. *mummel*
Jag - Vart kommer dom ifrån?!
Lovern - Andra sidan stjärnorna *mummel*
Jag - HAHAHAH :')

Ja, jag skrattade så jag grät. Himla kul va det!
Nä nu måste jag ut och ge Juice mat, puss!









Postat av: Jenna

sådär gör jag jämt på Jonas :P skitkul är det!

2009-10-06 @ 18:51:29
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0