Tvätt-dag

Hejsan på er :)

Kom hem för ett tag sen. Va i Spånga o mötte Mia som kom med mina ridgrejer, tack! ♥ Slapp jag åka till Tensta/Kista och sen gå i 15 min för att hämta de..

Idag ska jag inte göra mycket. Jag ska bara tvätta och så. Tvätta mina rid grejer så det är rent tills i morgon då jag ska åka till stallet i Mölnbo och köra lilla Dolika =) *Längtar* Kan kanske ta lite bilder i morgon också, men det får vi se. Det är bara andra gången jag är där så. Men då ska iallafall hon som äger Dolika rida och jag ska köra, så det ska bli trevligt.

Asså undra om det bara är sammanträffanden? För det blir bara mer och mer. Ska du inte börja rida också, eller kanske börja med trav? Hmm..

Postat av: Jenna

vem är det som härmar dig?

2009-10-27 @ 19:19:17
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0