Vilken jäkla dag!

Hejsan på er! :)

Jag kan ju bara säga att den här dagen började dåligt men slutade bra!
Först när jag skulle till tåget i morse när jag skulle till stallet så glömde jag ridhjälmen hemma, så de va bara att cykla tillbaka o hämta den. Sen när jag sitter på Gnesta tåget säger dom att man måste hoppa av i Järna och byta till ersättnins buss vidare till Mölnbo pga en nedfallen el ledning. Vad är oddsen lixom att allt de händer mig?!
Men när jag väl kom till stallet så gick allt super bra, Dolika skötte sig jätte bra under körningen och allt gick bra. Sen fick jag provrida en av hennes ridtravare. Det va nog den finaste häst jag ridit. Jag menar, en travare kan vara het, svårriden och väldigt oskolad. Men denna herre kunde allt! Han va super lugn och super trevlig så ja super bra gick det. FÖRUTOM att jag fick blåmärke på inne-låret av sadeln, men men ingen fara!

Jag sa ju att jag skulle försöka bilder i dag.. Men tyvärr.. Haha skoja, de vart en iaf! Så nu ska ni få se min nya lilla medkusk ponny Dolika & mitt fina blåmärke efter sadeln! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0