Storsjöodjuret i Jämtland

När jag var liten, väldigt liten (konstigt att jag kommer ihåg detta). Men då var jag hos min mormor i Östersund och hälsade på. Så hände det underliga saker. Enligt pappa stämmer det inte, men jag har verkligen en känsla inom mig som säger att det stämmer. Det är som ett minne.. Men jag och min morfar var och fiskade. Vi satt i en liten båt och helt plötsligt kände jag hur båten började snurra runt. Inte fort men i en hastighet iaf. Jag tänkte inte mer på det. Men nyss så läste jag i Jennifers blogg om monster och kom in på andra monster. Alla har väl hört talas om Storsjöodjuret? Storsjöodjuret finns i Östersund där jag var, men det var inte i storsjön jag åkte båt. Det lustiga är att jag började söka lite på google då jag hittade en sida som en man som heter Micke Eriksson skapat. Och han har iaktagit storsjöodjuret. Han berättade hur han kunde se det åka och hur han kunde följa den längst stranden. Sen försvan den. Men en kort stund där på såg han hur en båt började cirkulera.
Detta väckte tankar innom mig, vad det igentligen var som hände när jag va och fiska med min morfar. Pappa säger att det inte stämmer men jag vet inte vad jag ska tro. Jag kanske bara har drömt om det hela? Eller stötte jag på storsjöodjuret?



Finns verkligen Storsjöodjuret? Eller är det bara en vattenorm? Ja det är den stora frågan..



Postat av: Jenna

och kan du tänka dig? DET ÄR JAG STOLT ÖVER! Doris, fan! Hahahaha <3

2009-09-19 @ 22:44:09
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

så lite så! Sovit gott?

2009-09-20 @ 09:20:44
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

jodåå själv? :)) blogglovin förresten? :D

2009-09-20 @ 11:53:51
URL: http://tildahb.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0