Städ dags!

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från skolan. Visserligen har jag varit hemma ett tag men jag va ute me lilla Juice när jag kom hem =)♥ Han skutta runt på gräsmattan som vanligt.
I dag var inte Jennifer i skolan, så jag fick arbeta på vårat projektarbete själv =( Men det gick väl bra endå, gjorde inte så jätte mycket. Fick mest ideer om vad vi ska göra osv.

Snart ska jag börja städa mitt rum. Så himla stökigt (som vanligt)
Tänkte att jag kunde göra det lite mysigt i mitt rum ikväll innan lovern kommer. Ta fram lite filmer och tända lite ljus. Ja, det ska jag nog göra! =)
Sen när jag städat, kan jag påbörja Jennys design. Får se hur det blir med det, men jag tror jag har lust och ork att göra iordning den =)





Postat av: Julia

JÄTTEFIN blogg verkligen :)

2009-09-21 @ 17:59:34
URL: http://www.jsomijulia.se
Postat av: Pink Lady Jessica

Fin blogg! :)

2009-09-21 @ 18:17:23
URL: http://pinkladyjessica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0