Svar på tal (NORGE)



Hei Natalie!
Glad bloggen din er i gang igjen! Jeg leste i løpet av sommeren, men du oppdaterte neppe noe. Men jeg vil bare si at jeg elsker bloggen din, din stil, din måte o skrive og håret ditt! Haha, ja hvordan du fikse håret, super nice. Thumbs up! Og vær så snill, noen flere bilder!
Hugs
Juniåse (Norge)

Hej Juniåse!
Super kul att du tycker om min blogg och jag är ledsen för i somras, men som sagt så hade jag inte min bärbara data då. Haha har fått mycke beröm för mitt hår, så tack! Jag gör inte så mycket, jag tvättar håret och direkt efter så har jag i hårmousse sen föna lite, sen är de klartt!
Jo jag ska självklart lägga upp mer bilder om ni läsare vill det. Kul att du hjälper mig att förbättra bloggen min =)
Kyss og klem! ♥





Postat av: Jenna

synd, för just idag så har jag en väldigt FUL dag. haha ;)

2009-09-20 @ 17:28:54
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0