Kvällskola!

God kväll bloggen!

Kom hem för en liten stund sen. Har varit i skolan. Varje torsdag börjar vi kl 13.00 och slutar runt 20.00. Väldigt segt men de är lite kul med. Idag var det första dagen restaurang MVG hade kvällsöppet. Det var inte så mycket gäster, 2 mat gäster och 4 vin gärster. Det var jag som serverade våra matgäster. Fick lite hjälp av Jennifer för tallrikarna var super varma.

Ja min dag har faktiskt inte varit mer intressant än så, haha.
Vill ni veta var jag älskar?? Jag älskar ljudet från ett prasslande täcke. Haha ja, de låter så himla bekvämt och ja.
Haha ja, ni får kalla mig störd!



En gammal bild på mig. Haha vi hörs, kyss og klem!!





Postat av: Jenna

Doris, din jäkel! Du måste börja uppdatera bloggen lite oftare!!!! ♥

2009-09-14 @ 21:06:03
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0