Lovely kvelden igår ♥

Hej på er!

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera igen.
Idag har jag varit sliten, kom hem sent i natt från Viper.
Tycker jätte, jätte, jätte synd om Jennat!! Hon hade inte turen med sig igår alls, stackarn!

Men det hindrade inte oss att dansa hela natten lång, som tur är!
Vi hade super kul, lite tråkigt att alla drog ifrån oss så tidigt bara. Men men, de gör inge. Nu ska jag lägga upp lite bilder :)

( k l i c k a   f ö r   s t ö r r e   b i l d )

Så, såg jag ut igår.. Haha plattat hår är inte min grej, men men. Sen är de några av dom jag va med igår på andra bilden. Härlig bild tycker jag ;)

I morgon är det skola igen. Efter det ska jag till stallet och motions rida min lilla Prins ♥ :)
Ska ta lite bilder på hästarna också, ska bli kul! Nu när jag äntligen kan använda min nya kamera!

Og nå for min opplæring i norsk. Ting går bra. Men fortsatt har mye å lære.
Ja, det var alt jeg hadde å si i dag. Skriver mer i morgen.
kyss og klem♥








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0