¨sllɐ ʇɹåʌs ǝʇuI ¿ɹǝu o ddn ɐʌıɹʞs ʇʇɐ ɐɹɐʌ ʇǝp uɐʞ ʇɹåʌs ɹnH

Helluu igen på er sötisar!!

Jag har inte kunnat lägga ifrån mig min dator idag asså :P Bara suttit här och luffat, haha!
Har ni tänkt på en sak, vilka assholes killar kan vara?? Behandla en som skit, såra en och endå tro att vi finns kvar där för dom. Hur patetiskt som helst! Dom tror seriöst att dom kan göra vad fan dom vill, men så är det inte. Självklart är inte alla killar så, men många av alla killar är så!

Det finns en person som är dum nog och tror att jag finns kvar där så som han behandlat mig. Men icke!
Du kan dra åt helvete din fan! Hör inte av dig till mig igen!

Postat av: Jenna

who?? :O

2009-09-01 @ 01:53:20
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0