Back on track!

Tjenare bloggen!

Nu ska jag säga en rolig sak...

... I,M BACK ON TRACK!
Yees, jag menar det. Fick tillbaka min kära skoldata i dag. Så nu kommer jag vara aktiv igen!
Idag hade jag min första Naturkunskap B lektion. De va väl inte så himla kul men de funka. Sen hade vi rast och då fick vi reda på att vi skulle pröva student mössor. Fan va skumt det kändes! Men min va sjukt snygg (den jag beställde). Kommer kosta mig mycket, allt jag besällde vart 1198 kr. Men men, jag är nöjd!

Typ så kommer min studentmössa se ut, fast snyggare såklart! :)

Snart ska jag städa mitt rum och sedan vänta på att Lovern ska komma :) Och för er som läst min blogg tidigare och undrar om något har hänt. Inget har hänt, vi har varit tillsammans i ett år och tre månader på onsdag ;) Tror vi ska på bio då (not sure)!
Nä, nu ska jag nog börja städa. Uppdaterar sen igen :)


Postat av: dedisbebis

men hallå haha har ni redan testat mössor? varför har inte vi gjort det, hur ser din mössa ut? och kostar bara mössan 1195? eller vad beställde du mer, student 10 tröjor och sånt?

2009-08-31 @ 19:45:26
URL: http://dessu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0