Super tråkigt..

Helluu på er Just nu ligger jag i sängen och tråkar. Idag skulle jag vill skhlm med lovern men så vart det tyvärr inte för jag har ruskigt jobbiga regler hemma.. Så det sket sig för oss idag, verkligen jätte tråkigt. Snart börjar skolan igen och jag längtar men endå inte. Vi kommer ha 8 veckors praktik och jag kommer typ dö! Usch, men Jag får också snart tillbaka min kära data från skolan med :) längtar efter den! Igår åkte jag hem från stallet. Sovit där från i lördags tills igår. Haha det var rätt kul. Flickorna va liv rädda i lördags natt. Det typ bankade på väggarna haha. Igår hoppade jag prins (min medryttarhäst) jag är inte så duktig på att hoppa men det funkade iaf och det var super kul! Där är en bild på prins. Han är en korsning mellan fjording/arab :) Nä nu ska jag typ hitta på något annat. Typ ut och springa eller nått. Vi hörs!

Postat av: tina

vilken fin & söt blogg du har ! :)

2009-09-01 @ 19:44:55
URL: http://martinahelldal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0