Shopping i stan.

Tjena tjena bloggen!

Ledsen för dålig uppdatering, men nu uppdaterar jag ju i alla fall! ;)
Ja, jag skrev ju att jag och Josefine skulle kolla på 17 again eller Baksmällan men det vart ingrn av dom faktiskt. Det vart istället Drag me to hell. Det var en fruktansvärt läskig & vidrig film! Jag har nog aldrig skrikit så mycket för en film i hela mitt liv asså, haha. Man va ju måttligt skraj sen när man skulle hem.

Idag träffade jag min mamma i stan. Vi gick runt och kollade i affärer och vi köpte nya skor till både henne och mig. Men det var såklart inte det enda vi köpte. Jag köpte tidning, armband, kjol och ett linne också.

Ljus rosa linne: H&M/Divided 49,50 :-

Svart kjol: H&M 98 :- (rea)

(k l i c k a   f ö r   a t t   s e   i   s t ö r r e   f o r m a t)
Ballerina skor: H&M 98 :-
Klackskor: Skopunkten 199 :- (rea)

Svart armband: Lindex 49 :-
Vitt armband
: Lindex 39 :-
Brunt armband
: Döljde med i Solo tidningen 44 :-

Nu ska jag svara på era söta kommentarer och se glad ut.
Ps, jag fyller 18 i morgon! ;) PÖSS


Postat av: poopi

godnatt raring! :)

2009-06-23 @ 00:01:47
URL: http://poopi.blogg.se/
Postat av: jennhy

snygga leopard skor! :)



kika gärna in på min blogg och lägg till en kommentar om ''snyggaste headern'' i mitt senaste innlägg :)

2009-06-23 @ 08:28:34
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du svarar ju inte på sms: (



Grattis btw :)

2009-06-23 @ 10:41:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0