AAAAAAAAAAAAJ!

Godkväll!

Ligger i sängen just nu.
Sen jag kom hem har vi fixat me kaninerna, alltså bytt bur. Eller dom har byggt ett hus till kaninerna som dom fick flytta in i idag.
I dag i skolan fick vi veta våra praktikplatser och jag ska praktisera på Rica Talk Hotel i Älvsjö. Undra hur detta kommer gå? Men de är skönt att de är ganska nära iaf =)
Åkte faktiskt dit med Fanny och hälsade på efter skolan. Hon jobbar i köket där och skulle jobba där idag så vi åkte dit tillsammans =) Så ja, från v. 45 till v. 50 kommer jag befinna mig på Rica!


I morse efter jag duschade tappade jag mitt ena töjningsmycke och jag hittar det verkligen inte. Om man inte har något i hålet drar det i hop sig och man får töja igen. Men jag fick töja det örat från 6 mm till 8 mm, och det gör så himla ont!

Före                                              Efter


AAAAAAAAAAAAAAAJ!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0