Trick 'r Treat

Oj oj, nu vart de en lucka i min blogg?
Jo, lite ledsen för det, men det är så det blir. Orkar inte va super noga med att blogga eftersom jag inte är någon storbloggare (vill inte bli heller)
Tycker det är bättre att folk man känner läser ens blogg istället för någon ramdom andra sidan stan?
I fredags åkte jag, Jenny, Maria, Sofia och Lovern hem till Oscar. Han hade en efterlänktad fest som alltid =)
Jag hade de roligt! Jenny, jag och Lovern åkte hem me första nattbussen (02:17). Jag o Lovern va hemma vid halv fyra kanske, så de va skönt! Jenny mådde inte så bra, men de gick bra iaf =)

I går va jag med Lovern, vi låg bara och slappade.
Kollade på två skumma filmer. Gag och Trick 'r treat. Jag tyckte Trick 'r treat va ganska bra faktiskt. Och när vi kollade på den så kom jag på att snart är det Halloween! Hoppas någon ska ha en rolig halloween fest man kan gå på (A)
Snart ska jag färga mitt underhår mörkt =)





Postat av: Jenny

Haha, ja visst har jag ;)

2009-10-11 @ 23:09:49
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0