hej

Tjenare på er läsare!
Det jag tycker är så kul är att antal läsare har ökat sen jag börja blogga igen, super! Ligger här i sängen UTAN lovern :( Det va bestämt att jag skulle sova hos honom så jag åkte dit och träffade hans gäster och satt och snackade. Sen gick vi in på rummet och då sa han "Jag ska vara hemma hos Patrik kl 08:00 imorgon". Då va de bara att åka hem, haha. Så ja, nu ligger jag här ensam hör katter ha "catfight" utanför mitt fönster. Fick aldeles nyss ett sms av lovern "Godnatt älskling. Jag älskar dig! <3" Aaaah, han e ju bara för söt!

Nu till lite funderingar kring saker..
Jag fattar inte varför man tar kort på sina underkläder man köpt och lägger ut på bloggen? Asså fine en bh men trosorna.. Vill ni inte ha något privatliv alls eller?! Asså seriöst, tänk er för hur ni vill ha det. Vill ni att era läsare ska veta vad för trosor du går om kring med? Nja de skulle inte jag velat iaf. Mina trosor är min ensak!
Men nu ska jag sussa, godnatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0