Godnatt

Hej mina söta vänner!
Här blir de ett sent inlägg.. Hur har min dag sett ut?
Jo, först vaknade jag upp hemma hos lovern efter de skjutsade han hem mig och  direkt åkte jag till stan med Johanna och kollade runt, fick så jäkla ont i fötterna!! Jag köpte en jätte fin tröja på Gina! :) Efter de åkte jag hem då Monica mötte mig vid dörren och sa "Nu får du fan ta och städa, kan inte bara slänga allt på golvet" Jag fatta ingenting eftersom jag hade det ganska städat i mitt rum vad jag mindes men så va de inte, pappa hade slängt allt på golvet för att han köpt en ny byrå till mig, yeeey glad!! Fick massa annat skoj. Laptop bord, gardiner osv.. Senare kommer spegel, hyllor osv :)

Bilder kan ni få imorgon!! :)
Fast bara om jag kan hitta sladden till mobilen ;)
Nä, nu ska jag svara på kommentarer och sussa :)
Pöss!

Postat av: evelina

Godmorgon bruden:)

Händer för din del idag då?

2009-04-27 @ 08:04:20
URL: http://mystjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-04-27 @ 11:56:14
URL: http://metrobloggen.se/helenasl



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0