Sagan om ringen feber?

Tjo flöjt!
Sorry att jag inte skrivit något. Men har haft så mycket annat för mig osv.
I fredags var jag bara hemma, började måla min ena vägg i mitt rum. Är väl klar med den väggen i morgon tror jag. I går va jag me lovern typ hela dagen och natten. Det var så himla mysigt! Vi kollade på 3 filmer varav ena va sagan om ringen. Det va väldigt länge sen jag såg den faktiskt. Ja, det var iaf hel mysigt att vara med honom. Idag så åkte han hem då, och jag åkte till huddinge med Chaki, vi skulle nämligen till stallet. Fick träffa mina små ponnyer som jag ska ha hand om ett bra tag fram (Hille & Fiona) Chaki skulle provrida arabkorsningen. Det gick jätte bra för henne så hon ska börja rida där (JAG ÄR GLAD!) Haha. Efter det åkte jag hem och kollade på sagan om de två tornen. Haha, har jag fått någon slags sagan om ringen feber eller nått? :O Jaja, kanske blir konungens återkomst i morgon eller vad säger ni? Ja, men nu ska jag faktiskt ta och kolla på GSH 2 (Green street hooligans 2) Fast jag trorden bara heter Hooligans 2 faktiskt

Lovern är på Metallica konserten i Globen (så himla avundsjuk) Jag vill faktiskt också gå på den, men icke har jag biljetter, nääää... Suck! Fan va coolt det skulle vara att gå på deras konsert, kan tänka mig att det är drag som fan där asså! Haha han sa att de kanske skulle stanna där ett tag och se om dom kunde hitta utslängda plektrum, haha söt han är. Litet freak ;) Fast jag hade nog gjort samma sak, hehe.

Nä men nu ska jag kolla på min film. Vi hörs nog i morgon.

Postat av: Nicke

ok :). den har jag inte sett.

2009-03-08 @ 20:26:48
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: therese

svar: Jo det är sant, men känns som att det är alldeles för många dagar av mina som är så :/

2009-03-08 @ 22:46:49
URL: http://totees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0