Children of the corn 4 & 5!

Tjena bloggen!
Sitter hemma hos Lovern just nu. Vet att de va lite strul igår, men de är så det ska vara. Man ska bråka lite då och då, men man måste verkligen lösa bråken också! Och det gjorde vi inatt, haha.
I dag har jag varit en duktig tjej. HAH. Jag tvättade fönstrerna, städade rummet, dammsög och dammade. Stödade även i Juices Bur, vilket han uppskattade väldigt mycket.
Dagen igår sög balle verkligen! Haha, fy på mig vilka ord jag använder!
I morgon ska Christian tävla i go-cart som vanligt. Ska kanske komma o kolla, men de får vi se om jag orkar. Jag hittar inte dit, men kanske!
Håller på att ladda ner Children of the corn 4 & 5. Visste inte att dom fanns! Haha jag som älskar dom filmerna, har 1an, 2:an och 3an på DVD och visste inte om 4an och 5an SKANDAL! Haha men nu vet jag, och jag kommer snart ha dom =)
Hahah, okej jag vet! Jag har så himla dålig humor, men vad fan!!!! Kolla in den till höger, jag skrattar så att jag gråter!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0