extra mycket va?

Dessa killar säger jag bara...

... Att ni ska lova saker till era tjejer och sedan försöka bryta löftet. Att ni ens har mage att bli förbannade att det inte blir som ni vill just då när ni försöker er på att svika. Den här gången sa jag verkligen ifrån, det kan inte fortsätta att "ändra" planerna hela tiden och låta mig va den som ger med sig hela tiden. Hade du tänkt lite på hur jag kände och kanske tog allt lite lugnare hade vi kanske kunnat lösa det på ett bra sätt, genom att göra som båda vill. Men icke, allt ska gå som du vill. Att ses extra mycket betyder att man ses mer än vad man brukar dvs att vi ses ca 3-4 dagar i veckan och extra mycket skulle motsvara 5-6 dagar. Men så kommer det aldrig bli innan du åker. Men jag förstår inte hur du tänkte? Att vi ses i morgon och på fredag, thats it för denna vecka? Det är lixom MINDRE än vad vi brukar. Hmm..

Jag orkar inte dessa tjaffs! Dom är så onödiga och energidrivande att jag mår dåligt.
Nu skiter vi i detta och ser frammåt. Kanske kan de lösas så som båda vill, kanske inte. Det kan bara framtiden säga och på den får man vänta. 

... men du vet att jag älskar dig.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0