Godnatt

Tja på er!

Nu ligger jag i sängen hemma hos Dessi. Vi har bara tagit det lugnt ikväll vilket varit himla skönt!
Var hos tandläkaren i dag och fick mig en liten skopa för att jag inte använt mina gummisnoddar (till tandställningen). Han sa att jag måste ha gummisnodd 24/7, vilket känns väldigt jobbigt. Jag är så dålig på att komma ihåg sånt. Men jag ska kämpa för det!

I morgon ska jag och Dessi ut med två kompisar som vi inte är med allt för ofta. Jag tycker att det ska bli super kul verkligen! Vi vet inte riktigt vart vi ska än, men någonstans ska vi iallafall!
På dagen har jag faktiskt inte en aning om vad vi ska göra, typ rensa och städa hennes rum ;)
Nu tänkte jag bjuda på en bild på Filip som går i min klass ;D

Haha aaa, han är skön i huvudet! xD
Nä, men nu ska jag faktiskt ta och säga godnatt, men vi hörs förhoppningsvis i morgon ;)
Godnatt på er!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0