Good niiiight!

Tjena på er som är vakna...

... och självklart
ni som kollar på detta inlägg i morgon när ni vaknat!
Just nu ligger jag i sängen och kan inte sova riktigt. Jag började fundera på lite saker och märkte att bara mer och mer stämde in. Men i slutändan va det helt galet fel! Haha ni får självklart inte veta vad jag snackar om för de är lite hemligt!
Fuck, fuck, fuck för att min töjning är infekterad!
För ca 4 dagar sen så töjde ju jag mitt ena öra från 6 mm till 8 mm.
Infektionen börjar avta, men det gör fortfarande så himla ont!

I morgon är det skola. Börjar kl 09:00 i serveringen och slutar senast 15:00. När jag slutat ska jag möta Lovern så ska vi åka till min mamma en snabbis. Sen ska vi vidare till stan och kolla efter jeans till honom.
Sen på kvällen ska vi nog rulla över till Porre som ska ha fest och då ska Jenny och Fanny med! =)

Juste! Fixade Jennys blogg, kolla in den!
Men nu era fuckers, ska jag faktiskt försöka sova! Ska upp om några timmar igen.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0