Séans

Tjena bloggen!

Ja i dag är en såndär dagen efter dag.. När man ska vara bakis. Jenny fyllde 18 år i går och det firade vi med att ta henne till Pilot (som sög, för att en viss Fredrik J Andersson blåste oss) och där fick hon supa sig full! Det var skojigt, eftersom vi var så himla många! Tror dock inte att jag kommer gå dit flera gånger..

I dag ska jag bara vara hemma och kolla på OC antar jag. Lovern åker till Kreta i dag så jag kommer inte träffa honom på en vecka. *Kommer sakna!* =( Fast han kommer ha det skönt och bra där så det är kul för honom! =)

På torsdag kommer det hända värsta grejen (hoppas jag) bara om vi hittar någonstans att vista oss. Jag känner nämligen en kille som håller på me Séans. Det är när man kontaktar andar osv. Och på torsdag ska jag och några kompisar träffa honom och testa på Séans. Det ska bli spännande tycker jag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0