Seansen, gick super bra!

Hej på er!

Vet att jag varit dålig på att uppdatera nu senaste, men det har varit väldigt mycket också.
I går höll Micke Askernäs en seans för mig och mina vänner. Det var super spännande och det var väldigt läskigt/intressant. Det var mycket känslor på samma gång.
Under seansen körde vi liknande "anden i glaset" fast lite anorlundare och det var sjukt att brädet verkligen kunde röra sig så som det gjorde! Jag fick reda på att anden vi fick mycket bra kontakt med var min skyddsängel och hon hetta något på G.H och var min syster i tidigare liv. Vi båda dog unga och vi var bästa vänner.
Det var lite creepy, men endå kändes det så himla bra! Alla som deltog i seansen tyckte mycket om henne, hon lekte mycket med oss och gjorde mycket ljud som tex få "the spirit bell" att bjällra och bjällran jag höll i, den fick hon också att bjällra. Lite läskigt men kul!
Jag fick dock inte ta kort under själva seansen men! Jag tog två bilder innan som ni ska få se =)

Mickes bord med pendlar osv på.

Bordet & Micke på bild!

Ja, det var en sjutusan bra kväll. Sjukt häftigt att ta kontakt med andra sidan och det är verkligen något jag vill göra igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0