Update!

Hej igen bloggen!

Kom hem för en stund sen från Lovern. Ska sova hemma inatt. Men ska träffa honom imorgon igen, eftersom jag SKA med på tävlingen i morgon =)
Haha, det kanske slutar som att jag är ensåndär som står och posar brevid bilar/kändis förare, haha eller inte!!
När jag skulle ge Jouice lite mat när jag kom hem, skrämde grannens kattjävel ihjäl mig! Den va inte diskret med att låta men den är svart så jag såg den knappt! Tur att den är liiite vit så jag fick syn på den. Den va precis bakom mig, undra va den tänkte göra?? Kattfan! Haha.

Nä, nu ska jag göra mig iordning för sängen. Ska upp tidigt i morgon. Vara nere vid idrottshallen tjugo i tio!
Vi hörs i morgon, puss bye!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0