Ska jag skratta eller gråta?

Känner mig verkligen som en jävla idiot, så som jag behandlar dig. Men jag måste verkligen tänka lite på mig själv med. Just nu känner inte jag att detta är hälsosamt för mig, men det är väl bara att stå ut? All denna skit som uppstått har ju en anledning. Att det är spänt mellan oss, det kommer gå över, right?
Jag älskar dig så otroligt mycket, men allt detta gör mig svag, förvirrad och sårad. Frågan är hur mycket mer jag orkar..
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. 

Dagen har varit väldigt seg tycker jag. Först var jag i skolan. Sedan åkte jag hem till min mamma, va där en stund och snackade skit och så.
Sen åkte jag hem åt mat och började kolla på Sandor /Slash/ Ida. Det var sjukt länge sen jag såg den. Det var 2005 då en kille jag var tillsammans med bjöd mig på bio. Då såg vi den filmen, haha det var kul.

Imorgon blir det sovmorgon för mig, ska på studiebesök på Spendrups och det går en buss direkt dit från mig. Så de ska bli skööönt.

Bjuder lite på mig själv.





Postat av: LIENE

sandor/slash/ida är kul film:)

2009-09-29 @ 18:21:44
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

eller man kanske ska säga bra film!

2009-09-29 @ 18:21:55
URL: http://lienes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0