Träningsverk + film

Hej bloggen!

Sitter i loverns säng, han är på toa och vi ska snart kolla på film.
Asså jag har en sån fruktansvärd träningsverk efter träningen i skolan i går. Den kommer bli värre i morgon eftersom det är den andra dagen =(

I dag va jag i skolan och hade näringslära sen hade jag en och en halv timmas lunchrast, då passade jag och Jennifer på att hälsa på vår gamla köksmästare Henrik, som jag skrev om tidigare. Självklart tog jag bilder, men dom får komma upp i morgon eller så, men jag kommer skriva ganska så sent tror jag för jag börjar kl 13 och slutar 20. Men men nu ska vi kolla på film =)





Postat av: BRUNETTA

sv: härligt :D

jag har jobbat heeeela dagen :O du då? haft en bra dag?

2009-09-23 @ 21:48:45
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D



men blir det inte mindre träningsverk om man tränar igen+ det borde ju vara så.

2009-09-24 @ 21:51:28
URL: http://lienes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0