Stökigt!

Helluu bloggen ^^

Nu har jag precis städat klart mitt rum (äntligen). Det va verkligen sjukt stökigt, ni ska själva få se!
( k l i c k a   p å   b i l d e r n a   f ö r   s t ö r r e   b i l d )

Detta är då en liten del av min säng och lite av mitt golv..

Här har vi mitt golv och lite av min byrå :P

Och min byrå tillslut!

Och nu till efter bilderna :D

Min härliga och sköna säng!

Min tv som jag inte tog bild på innan (låg massa filmer runt om)

Min byrå ;)

Och tillslut mitt golv. Det som man inte såg innan för det låg så jäkla mycket saker för..
Ja, så stökigt kan mitt rum bli och ibland orkar jag verkligen inte städa. Då blir de bara stökigare och stökigare :P

Håller på att tvätta nu, ska snart ner igen och lägga de sista på torkning :)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0